MPPB KML 2012/2013


Salam buat pembaca budiman.


MPPB KML 2012/2013 : Minggu Pendaftaran Pelajar Baru, Kolej Matrikulasi Labuan Sesi 2012/2013.
Kali ini saya terlibat dalam Jawatankuasa Kad Matrik.

"Ketika mengambil gambar saya melihat wajah-wajah keriangan dan keterujaan,
  Ketika berada di luar dewan saya melihat wajah-wajah penuh mengharap,
  Ketika itu saya melihat tanggungjawab yang dipikul bersama oleh seluruh warga kerja".

Selamat datang buat semua pelajar baru.  Semoga memanfaatkan sepanjang anda berada dalam Program Matrikulasi.  Jangan hampakan harapan orang tua anda.



 Diceduk dari: http://www.kml.matrik.edu.my/mppb201213/

p.s: Sayalah yang mengambil gambar tu! Terima kasih Jurugambar!



Comments

Gee said…
OOps, I miss KmL! I was involved in MPPB 2008/2009. Jadi ajk penempatan.. huhu.. best best.
Adie Achim said…
Gee:
Kamu bekas student? batch? Student's facilitator are very helpful! TQ.
Nong Andy said…
oh.. jurugambar itu adalah kamu ye adie? :)
Adie Achim said…
Nong Andy:

1. Ya, saya jurugambar yang sedang mengambil gambar di dalam gambar itu.

2. Ucapan terima kasih kepada jurugambar saya maksudkan ialah jurugambar yang mengambil gambar saya.

:)

Popular posts from this blog

Malas ku ingau tapi cmana nda ingau!

7 purnama

sekolah yang hilang!